maandag 2 juni 2014

Uitleg Achtergronden met lijm en dye-inkt.

Hallo Allemaal,

Vorige week had ik een filmpje geplaatst. Ik kreeg van een aantal lieve dames te horen dat het slecht te verstaan was. Dank jullie wel, want op mijn computers (3) was het nl. wel goed te horen. Ik kon dat natuurlijk niet uitstaan. Daarom heb ik een oplossing gezocht, gevonden en het opnieuw opgenomen. Nu met goed geluid en ook met een nieuwe voorbeeldkaart. Dus kijk snel!!!!

Dus kijk en luister naar de nieuwe workshop "Achtergronden met lijm en dye-inkt". Het is leuk, makkelijk en de achtergronden zijn heel veelzijdig. 


Als u het filmpje leuk vindt of ideeën, suggesties hebt, laat het weten. Dit vinden de andere bloggers en ik super leuk!!

Groetjes Conny



5 opmerkingen:

Crejabeja zei

Wat leuke techniek zeg. Maar bij het voorbeeld met de klok kaart stempel je dan de klok er later bij op ? Pakt de inkt dan wel bij de lijm gedeeltes?

KiCoStamps zei

Beste Crejabeja,

Als je de klok met Archival stempelt gaat dat heel goed. Zal z.s.m. de kaart beschrijven en op het blog zetten.

Groetjes Conny

KiCoStamps zei

Beste Crejabeja,

Als je naar beneden scrolt naar 29 mei daar staat de kaart al beschreven.

Groetjes Conny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super wat gaaf. Zeker een keer proberen. lieve groetjes Marja

Silvia zei

Ik ben er mee aan de slag gegaan en wat een leuk resultaat.

gr. Silvia