dinsdag 1 mei 2012

Happy Birdie to you

Zoals u de afgelopen dagen hebt gemerkt had ik een hele voorraad van KiCo Gom achtergronden. Vele hebben mij gevraagd om wat voorbeelden te maken met deze achtergronden. 
Ook bij deze ziet u de mooie uitlopers. 
Deze kaart heb ik heel simpel gehouden. De vogels zijn gestempeld met 2 kleuren Brilliance, chocolate en Rust. Deze heb ik op een restje papier gestempeld en uitgeknipt. Ik heb de vleugel in 2d gemat. Stans een mooie stans uit met de CB en Nestabilitie en embos er een mooie rand aan. Be-inkt de tekst met Brilliance Chocolate en druk deze af op de stans. Mat over de bewerkte achergrond een mooi organza en kanten lint. Mat hier met 3d kit de tekst op. De vogels heb ik met 3d kit gemat en de vleugels ook. Mat het geheel op een roestbruine kaart. 
De stempels zijn van KiCoStamps. 

Geen opmerkingen: