donderdag 2 april 2020

Uitdaging: LENTE


Hallo allemaal,

Vorige week heeft Yvonne van Hoof de uitdaging op de groep gedaan: LENTE

Waar snakken we hier nu naar, vele moeten binnen blijven door de Coronavirus. Dus dan maar wat kleur in mijn werk.

Samen met mijn kleinkind (3,5) de kleuren uitgekozen.



Neem een paar vrolijke kleuren Acrylverf, ik heb Amsterdam genomen. Ik heb jaylinn een rond gelliplate met een brayer laten rollen per kleur en druk dit af. Daarna ben ik met een kwast en diezelfde kleur en wat wit met kleine veegjes erover heengegaan. Daardoor krijg je structuur.
De bladeren heb ik 2 kleuren groen naast elkaar gedaan en met een smalle kwast 2 kleuren tegelijk opgepakt en daar de bladeren van gemaakt. Droog alles goed met de heattool.

Be-inkt de vlinder en de bij met Archival Jet Black en druk dit af, herhaal dit totdat je een leuk geheel hebt. Als je nog tekst wilt, hou hier dan rekening mee.

Kleur de vlinders en bijen in met posca pennen. Ik heb accenten gemaakt met glitterlijm (idee van Jaylinn hihi).

De teksten heb ik op een stuk rest papier afgedrukt wat ik mislukt vond. Maar op deze manier super leuk. Be-inkt de tekst met Archival Jet Black en druk dit af, knip of snij de tekst los en mat dit op het Art Journal. Maak met een posca pen of Stabillo All zwart potlood een lijn om de tekst.


Eventueel kan je de randen rondom bewerken als je wilt.

Benodigdheden:
Art Journal
Brayer
Acrylverf Amsterdam of Americana
kwasten
gelliplate rond klein
Stempels Plate 123 en 97
Archival Jet Black
Posca Pennen
Stabillo all potlood zwart
Schaar of mes
Restje bewerkt papier.
Glitterlijm

2 opmerkingen:

مكة المملكة zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
NdakJoleh zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.