dinsdag 25 september 2018

Kerst Coins



Hoe leuk is dat KerstCoins. Ik werk altijd in 3, waarom, ik zou het niet weten. Maar leuk is het wel.

Deze achtergronden maken is simpel en je hebt snel kaarten, ATC's of ATCoins. Doe 2 kleuren Distress Oxide op je craftsheet, spray hier water op en haal je Paint-On A4 of A5 vel er doorheen. Spray nog wat water op je vel een laat het enigzins lopen. Nu drogen met de heattool. De randen sponsen met een tint donkerder dan waarmee je het vel hebt bewerkt. Neem een template en neem een ton sur ton kleur of een gehele andere kleur Distress oxide en spons nu je template, over je gehele vel A4 of A5. Spons nu de randen met één van de kleuren Oxide. Je kan nu 2 dingen doen, nu je vel bestempelen met achtergrond stempels en een bijpassende kleur Archival of als je het in stukken hebt gesneden. Beide kan en beide zijn verrassend.
Snij nu je vellen is stukken. Dit kan kaartformaat, ATC's of Coins zijn.


De stempels be-inkten met Arhcival Jet Black en afdrukken. Bij de Cutie kerstmannetjes heb ik de hoedjes ingekleurd met Derwent Inktense potloden. De randjes met Posca pen wit. Daarna heb ik de goed bewerkt met Diamond Glaze zodat hij mooi gaat glimmen.
Bij de kom heb ik de letters met Posca goud gebruikt. Bij de tekst heb ik de snoepjes afgedrukt met Archival rood en daarna uitgeknipt en bewerkt met Diamand Glaze, de sterren heb ik afdrukt, bewerkt met Nuvo lijm en daarna met Gildenglitz bewerkt. De randen van de coins heb ik ook bewerkt met Nuvo Lijm en Gildenglitz. 

Ik heb de kerstsheet C4 gebruikt. 

Geen opmerkingen: