donderdag 23 augustus 2018

Soms praat ik tegen ....


Color Burst is wel mijn favoriete verf om mee te werken. Heerlijk verrassend en nooit hetzelfde komt eruit. 

Neem 2 kaartjes Paint-on Karton of  DCP , deze kunnen nl. goed tegen water. Spray  het kleine kaartje royaal met water, nu met je Color Burst sprayen over je werk, een klein beetje maar, dan zie je gelijk al dat het werkt. Neem desnoods nog een kleur. Kijk uit dat het niet te veel op je één plaats komt. Laat het daarna goed drogen. 
Voor het tweede kaartje heb ik een restje gebruikt wat nog op mijn craftsheet lag. De rondjes ontstonden vanzelf. 

Be-inkt de rondjes met Archival Jet Black en druk deze af op de kaart. Ik heb het uit de losse hand gedaan en daarna ben ik gaan passen en meten met het tweede kaartje. De rondjes heb ik ingekleurd met Color Burst. Je doet heel miniscuul beetje op je craftsheet en wat water ernaast. Daarna kan je met een penseel wat aanmengen en inkleuren. 

De tekst be-inkten met Archival Jet Black en afdrukken met behulp van een stempellineaal. 
De kaart afmatten op zwart en bijpassende kleur. Het kleine kaartje de elf en libelles be-inkten met Archival Jet Black en afdrukken op het kaartje. Teken met een fineliner de randjes om de kaart. Maak met Color Burst zwart of met Stabilo Aquarelpotlood zwart een zitplaats maken voor de elf. Mat het kaartje op de grote kaart. 


2 opmerkingen:

World of Animals, Inc zei

I love the fairy design that you used for this card and the detail that you used for the card. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

World of Animals

KiCoStamps zei

Hello, thank you for the compliment, i drawn and design my stamps by myself.
Greetings, Conny