zaterdag 29 juli 2017

Sterkte in deze .....


Dit soort kaarten zijn nooit mijn favoriet, maar omdat ik mijn kaarten voor een goed doel verkoop moeten er wel dit soort kaarten in de bak zitten. Deze vind ik zelf erg mooi geworden. Ik hou van deze techniek.

Deze kaarten zijn PaintOn van 10 x 10 cm. Be-inkt de boom met Archival Jet black en druk het af. Neem een Elegant Writer Black Fine en trek hier en daar lijntjes langs de boom. Waar jij wilt dat het er kleuren uitlopen. Spuit nu de kaart goed nat met water. Dan zie je gelijk dat de inkt uitloopt in mooie kleuren. 
Je kunt het af en toe helpen met een penseel. Droog het goed met een heattool en mat de kaart op diverse lagen karton in de kleuren die bij de kaart passen. Be-inkt de tekst met Archival Jet Black en druk deze af met behulp van een stempellineaal of druk het af op een restje PaintOn karton en mat het op een bijpassend kleur karton en mat het dan op de kaart. 

Geen opmerkingen: