maandag 21 september 2020

Klassieker

 Hallo allemaal,

Heb nog heel veel kaarten en projectjes die ik jullie nog niet heb laten zien. Daarom ga ik langzaam alles op mijn blog zetten.

Hier de eerste. De achtergrond heb ik gemaakt met een gelliplate en acrylverf. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van wat templates maar ook van een leuke achtergrond van Carabelle. Snij de afdruk op maat.

Be-inkt het ornament met Archival Jet Black en druk het af, herhaal dit. Ga nu het ornament inkleuren met Posca pennen div. kleuren. Be-inkt de tekst en druk dit af met behulp van een stempellineaal.

Mat het op zwart karton, snij dit op maat en mat het nogmaals op een dubbele kaart. Snij dit op maat!

Benodigdheden:
Bewerkte achtergrond met de gelliplate. Hierbij heb ik Carabelle achtergrond stempel AP60029 gebruikt.
Zwart en gekleurd karton. 

Posca pennen, diverse kleuren. 

Ornament, plate 143B 

Tekst: Plate 157 (34)