zaterdag 8 augustus 2015

Nieuwe sheets!!

Hallo allemaal,
De afgelopen maanden ben ik flink aangemoedigd door mijn designers om door te gaan met tekenen. Ik moet zeggen, ik heb na al die jaren weer flink de smaak te pakken.
Daarom worden er op de Knotsgekke kaartendagen 6 nieuwe sheets geïntroduceerd. Nieuwsgierig??
U kunt ze nu al via de winkel voor bestellen, dit omdat ik dan ongeveer weet wat ik mee moet nemen. Want u wilt toch ook niet op een lege plek slaan.




         

     




Bent u nieuwsgierig naar nog meer voorbeelden of wilt u voor bestellen: HIER


Vind u ze net zo gaaf als de designers en ik???
Groetjes Conny

1 opmerking:

Gery zei

Geweldige sheets allemaal!!
De elfjes, bloemen en tekst hebben mijn voorkeur.
Ook de kerststempels zijn erg leuk.
Voor elk wat wils zou ik zo zeggen.
Groetjes Gery