zondag 1 juni 2014

YES YES 275 VOLGERS

Hallo Allemaal,

Yes Yes ik heb 275 volgers op mijn blog. Helemaal super!! Daarom heeft Selda een naam uitgekozen. Dit is Lisbeth van den Heuvel  geworden, van harte gefeliciteerd. Als je even een mail naar info@kicostamps.nl wilt sturen dan kunnen we alles regelen. Deze oproep geldt 5 dagen en dan wordt er een nieuwe naam gekozen. Ja ik denk dat u nu nieuwsgierig bent geworden wat het kadootje was ........ hi hi kan ik mij voorstellen. 
Samen met een vriendin mag ze een workshop komen volgen van 2,5 uur. 

Deze wordt bij mij thuis gehouden. Indien diegene te ver weg woont om te komen. Regel ik een leuk pakketje aan kadootjes. 

Groetjes Conny 
Ps. Blogger had de helft van mijn mailtje verzonden, excuses hiervoor. 

Lisbeth heeft gereageerd. 

2 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Gefeliciteerd Conny...dit doel heb je bereikt! :-)
En ook Lisbet van harte!!

groetjes, Alie

Lisbeth van den heuvel zei

hoi
mailtje is verstuurd
grtjs Lisbeth