maandag 28 oktober 2013

KreaDoe in Utrecht 30 okt. t/m 3 november.

Hallo Allemaal,

Nog even en dan is het weer zo ver. De beurs KreaDoe gaat dan weer van start. 

Wij staan in hal 7 stand C046. Rosita zal dan 3 dagen demonstreren en Selda en ik de andere 2 dagen. We hebben dan weer super leuke aanbiedingen van Yupo en DCP papier en nog veel meer!!
Ook hebben we een leuke koopjes mand. Met veel afgeprijsde materialen. 

Alles staat weer in de hal om morgen naar de beurs gebracht te worden. Wij kunnen niet alles meer meenemen, dus als u verzekerd wilt zijn dat we het bij ons hebben of dat het nog niet op is. Mail mij dan z.s.m.

Als u naar de beurs gaat, dan wens ik u heel veel plezier en wie weet zien we elkaar dan. Als u niet naar de beurs gaat dan wil ik u veel stempelplezier wensen deze week. 

Groetjes, Conny


2 opmerkingen:

Jeannette zei

een hele goede beurs en je stand staat op mijn lijstje om te bezoeken hoor, groetjes Jeannette

Ellen Jongerling zei

ik heb jullie gevonden via de beurs en Ridderkerk is nog goed te doen ook :)