zaterdag 7 september 2013

Facebookpagina

Hallo Allemaal,

Vorig jaar had ik op facebook een pagina aangemaakt. Gewoon onder mijn eigen naam. Helaas kwam er door tijd gebrek een eind aan dit sprookje hi hi. Ik was toen al begonnen om een groep te vormen op facebook. 

Dit allemaal heb ik weer opgepikt, al moet ik weer even alles ontdekken. Maar ik kom er wel met d'r tijd maar het heeft even tijd nodig.

Als je nieuwsgierig bent kom dan even kijken en sluit je aan op facebook.com/groups/.kicostamps/

In de loop van d'r tijd zal er van alles georganiseerd worden. Hoe en wat dat weet ik nog niet precies maar het komt vanzelf. Heb je leuke idee├źn laat ze weten en wie weet doe ik wat met jou idee.

Misschien zie ik daar je aanmelding. 

Groetjes Conny de lely

1 opmerking:

Ellie Knol zei

LEuk!

Ik had je een mail gestuurd, omdat je de winnares bent voor de homepage van de Stempel-ATC groep, zou je een nieuw techniek willen bekendmaken?