donderdag 20 juni 2013

100.000 pageviews en gratis entreekaartjes

Hallo Allemaal,

Tijdens mijn ingelaste week rust zie ik ineens dat er meer dan 100.000 pageviews gekeken zijn, super zeg. Dank jullie wel. 

In augustus staat KiCoStamps weer op de Knotsgekkekaarten dagen in Den Bosch.  Daar heb ik een aantal vrijkaarten voor. Deze ga ik met een uitdaging weggeven.

Het werkt zo: 


1. Maak één of meerdere kaarten met de techniek "Sponsen". Link Workshop "Sponsen".
2. Plaats de kaart(en) op je blog met verwijzing naar de uitdaging.
3. Stuur de kaart of kaarten naar mij toe vóór 30 juli 2013. Adres KiCoStamps
4. Schrijf NIET in de kaart(en). Doe een los briefje met naam, adres en email adres in de envelop. 

De kaarten worden allemaal aan de Joepdames geschonken, opbrengst is voor Villa Joep 
Kimara zal uit al de toegezonden kaarten een aantal kaarten kiezen. Diegene krijgen van mij een gratis entree kaartje toegezonden. U steunt een goed doel en kan nog een gratis entree kaartje winnen ook. 

Kom op dames doe mee!!

Groetjes Conny


1 opmerking:

daqadoodles zei

Leuk initiatief! Eens kijken of ik daar ook aan mee kan doen.

groetjes,

Debbie.
(Jaja, ik zie dat ik nu met mijn wordpress account een bericht kan plaatsen, fijn!)