zaterdag 31 mei 2014

BLOGCANDY 275 VOLGERS

Allereerst wil ik iedereen bedanken die mijn blog en workshops al een tijdje volgen. Ben daar super blij mee en daarom ga ik ook door!! Vind het zelf ook erg leuk om aan u die kennis door te geven.

KiCoStamps heeft dan al meer dan 200 volgers en dat vind ik super!! Maar hoe meer mensen mijn blog kunnen vinden, hoe beter. Dus geef het door!!
Daarom komt er een blog Candy voor 275 volgers.

Wat is het moeilijk om een leuke Candy te verzinnen, dit omdat ieder zijn eigen smaak heeft. Daarom plaats ik nu een kadootje zonder dat u ziet wat erin zit, dus verrassing!!


Wat moet u doen om kans te maken op deze mooie Candy:
1. Wordt volger van mijn blog (als u dat nog niet bent).
2. Plaats "Blinkie" met een link naar mijn blog in de zijbalk op uw blog.
3. Zet mijn blog in uw blogrol met favoriete blogs (als u dat nog niet gedaan hebt).
3. Laat een berichtje achter dat u dat gedaan hebt en vermeld duidelijk uw Voor- en achternaam.

Als er 275 volgers zijn, worden alle namen in een doos gedaan en Kimara (mijn jongste dochter) zal dan een naam trekken. 

1. Jolanda de Jong-Brookman
2. Ria Reijn
3. Inge Hoeksma 
4. Judith Liefting
5. Hetty v/d Bogert
6. Elna Brasser
7. Henriëtte Verhagen 
8. Rianne Timmers 
9. Erna Schuurmans
10. Sandra Martens  
11. Ghea v.d. Plas
12. Monique Kools
13. Ina Horsten
14. Sonja Ruisch
15. Nettie Trouw
16. Emmy Bouman
17. Simone van Wieren
18. Alie Hoogenboezem  - de Vries 
19. Margaret
20. Maria Bellekens 
21. Monique de Gussem
22. Ineke v/d Akker
23. Folkje Borger-Postema. 
24. Miranda Degenaars
25. Roelie Lubbers- Nijboer
26. Yvonne Briefjes 
27. Mieke van Oosten 
28. Aukje Hetebrij 
29. Janny de Jager 't Hooft 
30. Annelies De Beare 
31. Danny Hagendoorn 
32. Elza Yilmaz 
33. Gonny Engelen 
35. Anita de Vos 
36. Claudia Rogier
37. Trees Roozenburg
38. Thomine van Hintum
39. Annelies V.   
40. Joke Brandt 
41. Marianne Wesseling 
42. Lisbeth van den Heuvel 
43. Dora Buist de Vries 
44. Moni Agila
45. Ria Roozenburg 
46. Bea Wouters 
47. Jolanda Anoniem 
48. Erica Bergenhenegouen 
49. Miranda (Miepeke)
50. Gea Bogema
51. Marion Bergsma
52. Marian  Nieboer
53. Jeanette van Altena 
54. Nelleke Boer 
55. Annemie Lauwereys 
56. Hetty van Hoften. 
57. Yvette Kerstens 
58. Joke Staal-Koornstra
59. Karin Povré
60. Jenni Breel 
61. Anita Corsten 
62. Karin Pettit 

82 opmerkingen:

jolanda zei

leuk zo'n verrassingscandy.
Doe graag mee.
groetjes Jolanda de Jong-Brookman

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Op n aar de 275 volgers Conny. Super
lieve groetjes Marja

Ria Reijn zei

Hallo Conny,

Ik hoop dat je snel aan de 275 volgers bent
Altijd leuk een verrassing, graag wil ik meedoen.

groetjes Ria Reijn

Crejabeja zei

Leuk een verrassing candy ik doe mee!!!
Wens iedereen succes!!!

Groet Crejabeja

Inge Hoeksma

Crejabeja zei

Hoe doe ik punt 3 : "Zet mijn blog in uw blogrol met favoriete blogs (als u dat nog niet gedaan hebt)".

Crejabeja zei

Dank je wel voor je beterschap wensen !!!
Nog 1 vraagje , heb je dan een banner (fotoplaatje) die je dan kan laten zien???

Groet Crejabeja

Judith Liefting zei

Volgens mij heb ik aan alle opdrachten voldaan, nu op naar de 275 volgers!
Groetjes, Judith Liefting

Hetty zei

Wauuw wat leuk om verrassingscandy weg te geven ik wil heel graag een
gokje wagen

gr Hetty van den Bogert

Elna zei

Hallo,
wat een leuk idee, volgens mij heb ik aan alle dingen voldaan, dus ik wil graag meedoen.
Groetjes Elna Brasser.

henriëtte verhagen zei

Wat fijn dat je zoveel volgers hebt.Op naar de 275 Wil graag meedoen voor de candy, heb zelf geen blog, kan het dan toch?
Groetjes Henriëtte Verhagen

Crejabeja zei

Bedankt voor je antwoord. En ja de banner van KiCoStamps zelf bedoel ik... Dan komt hij links in de rij bij mij...

Rianne Timmers zei

wat een leuke candy ik doe graag mee
ik heb naar alles voldaan .
groetjes Rianne Timmers

Anreda zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers, maar dat kan ook niet anders met zulke goede uitleg en creaties.
Bedankt voor de verrassings (ben dol op verrassingen) candy !
Groetjes, Erna Schuurmans

Sandra Martens zei

Leuk dat je een candy geeft! Ik ben al een tijdje volger, want je blog ziet er heel leuk uit!
Op naar de 275 volgers!

Groetjes Sandra Martens

P.S. het is handig als je de woordverificatie uitzet, dat vinden veel mensen vervelend (ikzelf ook)

KiCoStamps zei

hallo Sandra,

Dank je wel voor attenderen dat de verificatie nog aan stond.
Het is nu verandert.

Groetjes Conny

KiCoStamps zei

Hallo Allemaal,

Dank jullie wel voor al jullie leuke, lieve berichtjes.

Groetjes, Conny

Ghea zei

Hi Conny wat leuk dat je een verrassingscandy weggeeft, ik waag graag een gokje.
Liefs ghea van der plas

Monique zei

Hallo Conny,
Wat leuk dat je bij 275 volgers een candy gaat verloten.Doe graag mee :)
Veel succes met je leuke informatieve blog. Zie al je berichtjes via google reader voorbij komen, kom niet telkens als bezoeker op je blog, maar zie wel alles :)
groetjes Monique

Monique zei

sorry vergeten mijn achternaam erbij te zetten
Monique Kools

Ina zei

Hoi ik ga het weer eens proberen. Ik doe mee een waag een gokje.
Groetjes Ina Horsten

Sonja Ruisch zei

Hallo Conny,

Altijd leuk om mee te doen aan een candy. Ik wens je veel succes en dat je nog veel leuke voorbeelden en filmpjes voor ons maakt.

Groetjes Sonja

n@tie zei

Hoi,
Leuk hoor. Tuurlijk doe ik weer mee. Je staat op mijn blog.
Groetjes,
Nettie Trouw - de Boer
http://www.nettie53.blogspot.com

Emmy Bouman zei

hoihoi,

Ik wist niet eens dat deze blog bestond. Ideaal, zo leren we weer wat meer stemopeltechnieken! Dus ik ben gelijk je nieuwe volger geworden en doe natuurlijk ook heel graag mee met de candy! 2 vliegen in 1 klap :D Bedankt voor deze kans!

Liefs Emmy

Simone zei

Leuk zo'n verrassingscandy
Ik wil graag meedoen.
Groetjes Simone van Wieren

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Allereerst de beste wensen voor 2013 Conny...zowel qua gezondheid, privé, zakelijks als creatief!

Graag doe ik weer mee om kans te maken op de candy.

Groetjes, Alie Hoogenboezem-de Vries

Margaret zei


Helemaal leuk is je blog! Ik ga je volgen hoor en leer vast nog nieuwe technieken. En kans maken op de candy is ook niet verkeerd... Goed 2013 toegewenst!
Groetjes, Margaret

maria's knutselplezier zei

Ziezo Cony mission completed, daar ik geen krak ben in computeren vind ik het een altijd een hele karwei, maar ik denk dat ik alles heb gedaan zoals voorgeschreven ook jaar jou, een prachtig nieuwjaar, een goede gezondheid en veel creativiteit gewenst

Maria

maria's knutselplezier zei

Sorry, nog even mijn voor en achternaam vermelde,

Groetjes
Bellekens Maria

Monique zei

Wat leuk, een verrassingcandy. ik doe graag mee en hoop dat ik aan alles voldaan heb.
Hartelijke groetjes,
Monique de Gussem

Ineke van den Akker zei

Leuk! Ik doe mee.

Folkje zei

Leuk zo'n Candy, ik doe ook graag mee

Groetjes
Folkje Borger Postema

Miranda zei

Hoi Conny, allereerst nog een heel goed en gelukkig 2013 voor jou en je gezin!
Leuk om weer mee te doen,groetjes Miranda

Roelie zei

Wat leuk dat je een candy weg wilt geven! Natuurlijk wil ik daar wel een kansje op maken, dus meld ik me bij deze ook aan.
Groetjes Roelie Lubbers-Nijboer

Roelie zei

Hoi hoi,
kan het zijn dat de namen van deelnemers nog niet zijn bijgewerkt? Ik zie mijn naam n.l. nog niet erbij staan...
Groetjes Roelie

Yvonne B zei

Hoi, Wat leuk een verrassingscandy, ik heb hem dan ook in mijn sidebar gezet en doe graag mee.
Op naar de 275 volgers het is jullie gegund

grtz Yvonne Briefjes

Else49 zei

Ook ik heb je blog candy op mijn blog gezet Conny. Leuk dat je weer iets anders voor ons hebt.

Miekel's kaarten zei

Wat een leuk idee om er een verassing van te maken. Ik ben volger geworden en je candy met link op mijn blog gezet. Wat een blogrol is en hoe je dat moet doen???? Geen idee. Ik heb gezocht bij help maar dat hielp dus niet.
Dus misschien doe ik nu niet mee. Ook niet erg ik ga je blog toch volgen en daar gaat het toch om.
Groetjes Mieke van Oosten

Aukje zei

Leuk, zo'n verrassingscandy!
Ik heb hem in de zijbalk gezet
Groetjes
Aukje Hetebrij

kaartenscrappenenzo zei

Die 275 volgers heb je vast snel gehaald :-)

succes Danny Hagendoorn

Janny Jager 't Hooft zei

Leuk zo'n verrassings candy Conny en graag doe ik mee om hier een kans op te maken

Groetjes Janny Jager 't Hooft

Annelies zei

Heel erg leuk zo'n verrassingsblogcandy! Ik doe graag mee! Groetjes, Annelies De Baere

kaartenscrappenenzo zei

Gave Candy ik doe graag mee Danny Hagendoorn

liefs Danny

Elza Yilmaz zei

hoi
ik wil zeker graag meedoen hou wel van verrassingen
groetjes elza yilmaz

Anita's creaties zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerrina zei

Hoi Conny, altijd leuk een verassingscandy! Hij staat al een tijdje op m´n blog en in de blogrol staat Kicostamps al heel lang... Groetjes, Gerrina Poncin

Anita's creaties zei

Ik doe ook graag mee,
Heb de blinkie op mijn blog gezet en ben al lag volger en je blog staat ook al lang bij mijn favorieten!
groetjes Anita de Vos

Claudia Rogier zei

Hoi,

Ik doe graag mee. Ben net volger van je geworden.

grtjs
Claudia

droog droger droogst zei

Leuk weer zo'n Candy, daar wil ik graag aan meedoen.
Trees Roozenburg

Thomine zei

Leuk om je in Zeist te ontmoeten! Ben meteen volger geworden! Je blog ziet er super uit!
Groetjes,
Thomine van Hintum

Annelies zei

Mag ik ook meedoen??!!

Groetjes Annelies V

starlight scrapbooking zei

hoi mijn zusje heeft bij de beurs in zeist een lootje gekregen maar ze is vergeeten wat ze daar nou presies mee moest doen

Joke Brandt zei

Een heel tof idee! Ik doe mee.
Groetjes Joke Brandt

Marianne zei

Hallo Conny,
Kwam via je website op dit blog en zag dat je een verrassingscandy weggeeft. Wat een leuk idee. Ik zie de naam Kicostamps steeds vaker voorbij komen bij de blogs dat ik volg en je bent een van de weinige webshops die softlino verkoopt, dus ik denk dat die 275 volgers wel gaat lukken!
Ik doe graag mee met de loting.
Groetjes,

Marianne Wesseling.

Lisbeth van den heuvel zei

Ik doe graag mee. Ben net volger van je geworden.grtjs Lisbeth

Dora zei

hallo.
zoveel volgers al behaald. super!
ga zo door....
graag doe ik mee met deze verrassingscandy.
veel succes.(volger was ik al)
groetjes Dora Buist-de Vries

Ria Roozenburg zei

heel leuk ik weet niet of ik al volger ben van jou blog maar ik ben Ria Roozenburg

Moni Agila zei

Hoi Conny,
Ik doe graag mee met deze surprisecandy. Ik ben dol op verrassingen. Op naar de 275 volgers. Ik zal hem ook nog op pinterest zetten.

Moni Agila zei

Oh jeetje, vergeet mijn naam:
Moni Agila.
Creagroetjes van Monique

Bea zei

wat een leuke blog, zie dit n.a.v. Rosita d'r bericht ben volger geworden en doe graag mee, groetjesss Bea Wouters

willkommenbienvenuewelkom zei

Hoi,
Ik volgde je blog nog niet officieel. Kende kicostamps al wel van de beurzen. Ik doe graag mee, maar liever niet met mijn achternaam op internet.
groetjes, Jolanda Anoniem

Katharina Wikholm zei

Hej, Trevligt med candy. Och så mycket bra info om olika tekniker.

DeWit1980 zei

Hoihoi,

Natuurlijk doe ik ook graag mee met deze verrassingscandy.

Groetjes,

Erica Bergenhenegouen

Miranda zei

hoi conny,

alles gedaan wat je gevraagd hebt, behalve die blogrol. ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt :-D

fijn weekend!

groetjes miranda

ps was leuk je weer eens te zien op de beurs in den bosch. zo lekker knutselen met dochterlief en zoonlief met de gekochte spulletjes bij jou.

Gea zei

Wat een mooie en handige blog met veel tip ik wil hier wel volger van worden. En natuurlijke meedoen met de candy. Maar ik kan ook nog wel erg veel uitleg en tips gebruiken gr Gea Bogema

Kaartengek17 zei


Denk dat die 275 volgers wel heel snel zal gaan...ik ben er 1 van.........

Kaartengek17 zei

oh vergeten mijn naam erbij te zetten...

Marion Bergsma

Marian zei

Hallo Conny,

Bedankt voor de leuke filmpjes!!
Ik doe graag mee aan de verrassingscandy.

Groetjes Marian Nieboer

Jeannette zei

heel leuk deze verrassingscandy, ik heb hem in de sidebar gezet en je staat in de blogrol hoor, hoop voor je dat je snel op de 275 volgers zit, groetjes Jeannette

Jeannette zei

zie je wel, ik dacht al dat ik iets vergat, mijn achternaam dus,
nu volledig, Jeannette van Altena, groetjes

Ellen Jongerling zei

Leuke actie, voor het eerst jullie spullen bewonderd op de Krea Doe en nu op blogland aan het neuzen, kom ik een enige candy tegen <3 Mijn blog is: http://crea-molletje.blogspot.nl/ En mijn volledige naam is: Ellen Mol-Jongerling.

Creatieve groetjes,

Ellen Mol-Jongerling

Bea zei

ik doe heel graag mee wie niet waagt die niet wint he
lieve groetjesss Bea

Nelleke zei

Bij toeval kom ik op het blog terecht. Ik ben volger geworden en doe graag met de candy mee.
Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

En mijn achternaam is Boer

Annemie zei

Ik ben via via op deze blog terechtgekomen en vind hem super...
Doe heel graag mee voor de candy en heb mooi alle opdrachten uitgevoerd.

Lieve groeten, Annemie.

Annemie zei

Sorry achternaam vergeten
Annemie LAUWEREYS

Yvette zei

Ben al een tijd volger van dit blog! Veel info en ispiratie vind je hier. Bedankt hiervoor!
groetjes,
Yvette Kerstens

jokesk zei

Al een aardige tijd kom ik wekelijks wel een paar keer aanwippen.
Het is een blog die zich van andere Blogs weet te onderscheiden. Daar wil dan ook best reclame voor maken.
Hallo allemaal,

De link van KiCoStamps heb ik op mijn blog gezet.
Het valt niet te overzien omdat ik niet weet hoe ik de 'Blink' het aan de zijkant kan maken staat het nu bovenaan mijn
kaartencreatief.blogspot.nl

Groetjes en tot......
Joke Staal - Koornstra ( sk )

Karin zei

Hoi, ik ben al een tijdje volger van je blog en bekijk regelmatig je filmpjes, waarvoor dank! Graag zou ik meedoen aan de candy. Mijn naam is Karin Povré.
Groetjes

Jenni zei

Hi Conny, Ik kijk al heel lang naar je blog en filmpes, waarvoor hartelijk dank voor alle voorbeelden!
Ik geef mij op voor je leuke blog candy
Gr Jenni Breel

Frea Konings zei

Wat een leuke actie zeg! Ik heb jullie afgelopen weekend op de beurs gezien en een aantal setjes van jullie super embossingpoeder meegenomen. Ben nu ook volger van jullie blog en heb me vandaag voor de nieuwsbrief ingeschreven. Ben benieuwd want ik heb ook nog 2 lootjes meegekregen. Hopelijk heb ik de nieuwsbrief met de uitslag niet gemist.... Groetjes Frea Konings

Anita zei

Al bijna 275 volgers.
Ik doe graag mee en heb voldaan aan alle eisen.

Gr.
Anita Corsten

Karen Petitt zei

Hi, have loved seeing your stamps and the gorgeous creations you have made with them - fabulous techniques and you have shared how to do them with us - thank you! Am now following too Karen P http://stampinginpink.blogspot.co.uk/