vrijdag 1 juni 2012

OPENDAG

Morgen 2 juni 2012 heeft KiCoStamps een Open deuren dag. U kunt dan gewoon binnen lopen en GRATIS makes en takes (workshops) volgen. Ook kunt u gezellig rond neuzen in de winkel.

De koffie en thee is deze dag gratis met wat lekkers erbij.

Locatie: OBS "de Piramide, burg. Crezeestraat 131 te Ridderkerk. U kunt op het schoolplein uw auto parkeren. Ingang is links op het schoolplein.

U bent van harte welkom van 10.30 tot ongev. 15.30 uur.

Misschien tot morgen!!
Groetjes,

Conny de Lely

3 opmerkingen:

Kristel zei

Veel plezier morgen!!!
Ik zal er helaas niet zijn, 't is voor mij meer dan 2u rijden om tot daar te raken. Nietemin wens ik jullie een hele fijne dag.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

jammer dat ik nu even niet dichterbij zit Conny. Zou zeker langs gekomen zijn. Ik wens je in ieder geval eee heel fijne dag toe en hopelijk veel bezoekers..
lieve groetjes marja

KiCoStamps zei

Hallo Kristel en Marja,

Had het ook super leuk gevonden als jullie dichterbij hadden gewoond. Maar wie weet komen we elkaar nog een keertje tegen op een andere plek.

Groetjes, Conny