maandag 16 april 2012

Dank jullie wel!!

Hallo Allemaal,

Hier een verslagje van de Beurs in Zeist.

Afgelopen Vrijdag de stand opgezet, wat een dot had ik bij mij zeg. Dan zie je pas dat de winkel in 2 jaar tijd echt super gegroeid is en merk je ook dat je niet alles meer kwijt kan. pppfftt dus volgend jaar een nog grotere stand hi hi. 
Zaterdagmorgen was het al snel heel druk. Er waren velen die de workshop Webbing wilden volgen en al snel was er voor zaterdag geen plaats meer. De sfeer was goed, gezellig en het was ontspannen druk. Wij genoten met volle teugen. Mijn zus Ada en mijn nichtje Rosanna genoten van de sfeer. Was is er veel gevraagd, gekocht en gekeken. Ook hebben we kadootjes gekregen, zo lief! Helemaal super!!
Ook s'avonds heb ik een workshop gegeven met "Greattape" voor de mensen die lekker een nachtje in het hotel bleven. Wat waren de dames enthousiast. Het was gezellig en wat genoot ik hiervan.
Heel moe, maar voldaan zijn we naar huis gereden om s'morgens vroeg weer op pad te gaan. 
Zondagmorgen moest toch alles weer bijgevuld worden. Het was minder druk maar de workshop zat weer vol en helaas moesten wij mensen teleurstellen omdat er geen plaats meer was, ondanks de extra ingelaste workshop. Ook nu was de sfeer goed, gezellig en heel ontspannen. 

Wij willen u bedanken voor dit alles. Wij hebben met volle teugen genoten en hopen zeker volgend jaar weer aanwezig te zijn. 
Heel erg bedankt!!

Ook wil ik het Art Specially team bedanken dat het event weer heeft plaats gevonden. Dat is keihard werken, maanden ervoor maar ook op het event. 
Team super bedankt voor het realiseren van het event.  TOP!!

Groetjes, 
Ada, Rosanna, Selda en Conny

ps. zodra ik het fototoestel gevonden heb zal ik wat foto's van de stand plaatsen, maar ja waar ligt dat ding. 


Yes gevonden. Hier de stand in 3 delen. Zo gaaf om te zien.

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jij bedankt ons, maar ik wil graag jou bedanken voor je fantastische uitleg en prachtige workshops. Wanneer je maar aanklopt neem je de tijd (als je het kan). Mijn complimenten voor de groei van je bedrijf in 2 jaar tijd. Bovenal heel erg leuk je nu wat langer gesproken te hebben.
Lieve groetjes Marja

KiCoStamps zei

Hallo Marja,

Niets te danken, met liefde en plezier gegeven. Tijd probeer ik altijd te maken. Dank je wel, het is hard werken, maar dan krijg je ook wat.
Vond het ook super leuk om je een keertje gesproken te hebben.

Lieve groetjes
Conny