maandag 22 oktober 2012

Blog candy

Allereerst wil ik iedereen bedanken die mijn blog en workshops al een tijdje volgen. Ben daar super blij mee en daarom ga ik ook door!! Vind het zelf ook erg leuk om aan u die kennis door te geven.

KiCoStamps heeft dan al meer dan 150 volgers en dat vind ik super!! Maar hoe meer mensen mijn blog kunnen vinden, hoe beter. Dus geef het door!!
Daarom komt er een blog Candy voor 200 volgers.

Wat is het moeilijk om een leuke Candy te verzinnen, dit omdat ieder zijn eigen smaak heeft.  Maar dit is het geworden! ps. het is wel zonder het houten spiegeltje.

Wat moet u doen om kans te maken op deze mooie Candy:
1. Wordt volger van mijn blog (als u dat nog niet bent).
2. Plaats "Blinkie" met een link naar mijn blog in de zijbalk op uw blog.
3. Zet mijn blog in uw blogrol met favoriete blogs (als u dat nog niet gedaan hebt).
3. Laat een berichtje achter dat u dat gedaan hebt en vermeld duidelijk uw Voor- en achternaam.

Als er 200 volgers zijn, worden alle namen in een doos gedaan en Kimara (mijn jongste dochter) zal dan een naam trekken. 

1. Marja Visser
2. Monique Gussem
3. Alix Jansen
4. Janny Jager 't Hooft
5. Rosita Egelmeer
6. Aukje Hetebrij
7. Sannie Burmester
8. Nettie Trouw
9. Corrie de Jong
10. Jolanda 
11. Kristel Steemans
12. Anreda
13. Hetty den Bogert
14. Marjo Jurriaans 
15. Alie 
16. Gerrina Poncin 
17. Inge Hoeksma 
18. Julia Stratford-Wright
19. Debo Paci
20. Mieke 
21. Folkje Postema
22. Henriette Verhagen 
23. Else de Groot
24. Femke van Hout 
25. Yvonne van Hooff
26. Annelies van Beare 
27. Monique Kools
28. Miranda Emmers (van Dun)
29. Simone van Wieren 
30. Miranda Degenaars 
31. Erica Bergen Henegouwen 
32. Trees Rozenburg
33. Rianne Timmers 
34. Ina 
35. Henriette de Graaf
36. Esther Egberts 
37. Yvonne Briefjes

44 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dat ziet er prachtig uit Conny. Wat een gave Candy en uiteraard wil ik graag kans maken op deze fantastiche Blog Candy
lieve groetjes Marja

Monique zei

Wat een leuke candy. Ik maak graag kans op deze candy.
Groetjes, Monique

Monique zei

Hoi Conny,
Bedankt voor je complimentje.
Mijn naam is Monique de Gussem.
Groetjes, Monique

ALIX zei

Hallo Conny, met Alix Jansen.
Ik volg je al heel lang, vóór ik een eigen blog had.
Je geeft zo'n duidelijke uitleg van de technieken.
Ik wil natuurlijk meedingen naar je leuke blogcandy!
Groetjes, Alix

Janny Jager 't Hooft zei

Super gave candy Conny en ja hier wil ik graag een kans op maken.
Je blog volg ik al een poosje en ben heel blij met alle uitleg die je geeft.

Groetjes Janny

Rosita zei

OOOO das een spekje naar mijn bekje hahaah .Ik doe mee hoor meis .Mijn naam weet je vast wel helemaal ;-)

Knuf Rosita

Aukje zei

Leuke candy, ik wil graag een kansje wagen!
Groetjes Aukje Hetebrij

Sannie zei

Heeeejjj Conny,
Ook ik ben al een tijdje een trouwe volger van je. je kaarten zijn stuk voor stuk echt prachtig.
groetjes Sannie Burmester

n@tie zei

Hoi Conny,
Wat een hoop mooie technieken heb je op je blog staan. Ik kom regelmatig kijken.
Ik doe graag mee met de candy. Dank je voor de kans om deze mooie spulletjes te winnen.
Groetjes,
Nettie Trouw

www.nettie53.blogspot.com

keecreatief zei

hallo kimara
Wat heeft die mama toch een prachtige candy gemaakt. Knap he
liefs corrie

jolanda zei

heel mooi gedaan.
Heb de candy op mijn blog gezet.
Wil graag een kansje wagen

Kristel zei

Hoi Conny, wat een leuk idee. Ik volg je blog al een tijdje en nu dus ook officieel :) .
Ik heb recent ook zelf een bog , en natuurlijk kico toegevoegd aan de lijst, en af en toe ook een link in een berichtje.
Nogmaals bedankt voor je leuke blog
Groetjes,
Kristel Steemans

Anreda zei

Geweldige candy, daar maak ik graag kans op. Candy staat op blog, dus dat is helemaal goed gegaan.... Op naar de 200 volgers !
Groetjes, Anreda

Hetty zei

Wat een super candy, ik ben
net lid geworden want zie hier
van die chitterende voorbeelden
en wil dit heel graag gaan leren

gr hetty

Marjo zei

Vandaag via via op jouw blog terecht gekomen, erge mooie en inspirerende dingen maak je. Ben gelijk volger geworden en doe graag mee met je candy. En ja, heb je ook bij mijn favoriete leeslijst gezet. Mooie aparte naam heeft je dochter. Groetjes Marjo Jurriaans

Alie zei

De foto en de link van de candy heb ik op mijn blog geplaatst Conny...leuk dat er al zoveel volgers zijn ondertussen!
Op naar de 200 :-)
Dankjewel voor het mee mogen doen met deze candy!

groetjes, Alie :-)

Gerrina zei

Hoi Conny leuke candy! Dacht dat ik al veel eerder mijn naam en blog in een reactie hier had achtergelaten...Al vanaf een dag of 2 nadat jij deze geplaatst had, staat de blinkie op m'n blog en in m'n blogrol stond Kico stamps al véél langer (dan kan ik je mooie technieken en nieuws bijhouden). Op naar de 200! Groetjes, Gerrina Poncin

Crejabeja zei

Hoi,hoi,

Ik doe graag mee met de Candy ,
Mijn naam is Inge Hoeksma

Wens iedereen succes toe!!!

Groet Crejabeja

Julia S-W zei

Hi Conny, my name is Julia Stratford-Wright. I came here via Alie's blog. I have completed the list of requirements and will certainly visit again - even when there isn't candy!!
Julia

debo zei

hoihoi,
je blog ziet er super uit.ik ben meteen volger geworden en
ik doe graag mee voor de candy
mijn naam is debo paci
groetjes debo

Mieke zei

Wat een leuke blog, ik ben net volger geworden. De candy is geweldig, ik wil hier graag kans op maken.

Folkje zei

Wat een leuke Candy en wat een leuk blog, zal het op mijn blog zetten.

Folkje Postema

henriëtte verhagen zei

Wat kom ik graag op je blog kijken.Zie er altijd leuke dingen. Vooral al de technieken die zo duidelijk worden uitgelegd.
Heerlijk. Wil ook kans maken op de candy.Heb zelf geen eigen blog kan ik dan toch meedoen.
Groetjes Henriëtte Verhagen

Else49 zei

Hallo Conny wat een leuke blog candy heb je zo. Ook ik heb me aangemeld bij je al hoewel ik je blog al een tijdje volgt en ook staat er een 'blinkie' op mijn site.
Naam:
Else de Groot

femmoltje zei

Hoi hoi

Jullie op de beurs gesproken in den bosch.
En me nu meteen volger gemaakt van deze blog.
Al veel leuke dingen gezien.
Heb jullie blinkie geplaatst in mijn rechter balk. Wat gaaf dat jullie bij 200 volgers een candy weggeven..
Ga nu nog even uitzoeken wat een blogrol is om jullie daar ook in te zetten..

Gr Femke van Hout

Yvonne zei

Wat een leuke blogcandy! Natuurlijk wil ik daar graag kans op maken.
Je blog staat al héél lang bij mijn favorieten, en ik ben al hééééél lang volger, volgens mij een van de eersten.
Lieve groetjes van Yvonne van Hoof

Annelies zei

Leuke candy, dus ik doe graag mee! Ik volg je blog, er staat een link in m'n sidebar (rechts) en in m'n blogrol (links). Groetjes, Annelies De Baere

Monique zei

Wat een leuke candy heb je samengesteld. Telkens komen er weer leuke berichtjes(tips, ideetjes, weetjes)op google reader voorbij.
Als het geed is heb ik aan alle voorwaarden voldaan:) en doe ik graag mee met de verloting
Monique Kools

Miranda zei

hoi conny,

volger ben ik natuurlijk al, maar blinkie en blogrol???? sorry dat gaat mijn pet te boven. maar veel succes aan de rest!!!

groetjes miranda emmers (van dun)

Simone zei

Wat een super mooie candy!!
Ik wil heel graag een gokje wagen!
Groetjes,
Simone van Wieren

Paulien zei

Hoi Conny,
Ik had 'm vorige week ook al op mijn blog gezet maar helaas geen berichtje achtergelaten.
Dus bij deze.....
Je hebt er een erg leuk "blogsnoepje" van gemaakt, super!!

Judith Liefting zei

Vanmiddag bloed zweet en tranen, maar ook hier een blog aangemaakt en je geblinkt enzo.
Nu nog mijn blog vullen met creaties, gelukkig komt er morgen nieuw Kicostamp spul binnen, leuk!!!

Miranda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miranda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miranda zei

Hoi Conny, hihi ging het een en ander mis maar 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen! Leuk dat je deze candy doet en volg je filmpjes al een tijdje maar was nog geen volger.....nu dus wel.....en natuurlijk geef ik het door! groetjes ook aan je dochter!
Miranda Degenaars

Hetty zei

Ik ben vergeten mijn achternaam erbij te zetten ik sta op nr 13 en heet
Hetty van den Bogert

gr hetty

DeWit1980 zei

Hoi Conny,

Net KiCoStamps toegevoegd als één van mijn favoriete blogs.
Mijn naam is Erica Bergenhenegouwen.

droog droger droogst zei

Ik heb de smaak te pakken en heb het gevraagde gedaan.
Groetjes,
Trees Roozenburg

Rianne Timmers zei

Hallo ik had me aangemeld voor de candy maar ik zie me nergens staan misschien doe ik iets verkeerd dat kan want ik ben nog niet zo lang bezig .je staat een iedergeval op mijn blog dus dat is wel goed.groetjes Rianne Timmers

Ina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Henriëtte zei

Wat een leuke candy geef je weg, daar wil ik graag aan meedoen hoor. Heb net alles op mijn blog gezet en nu maar duimen.

Groetjes
Henriëtte de Graaf

Esther zei

Wat super leuk deze candy! Ik zou graag mee willen dingen naar deze prijs.

Groetjes Esther Egberts

Yvonne B zei

Wat een super Candy, ik ben al een poosje volger en ik doe graag mee met deze candy.

grtz Yvonne Briefjes

Ina zei

Ina zei...
Hallo wat een leuke site kwam hier terecht via een club. Goede uitleg dus kan nog een hoop leren. Groetjes
Ina de Graaff